23 Haziran 2015 Salı

selam ile;

Yusuf Erdem dünyamıza geldi, hoş geldi!

Ben yazmayalı, hamileliğimi tamamlamaya çalıştım,  nitekim tamamladım da çok şükür. Doğum yaptım en hızlısından. Sonrasında da oğlumla birbirimizi tanıma sürecine girdik. Ama anlaşılan o ki, bu süreç hiç bitmeyecek, bir ömür sürecek Allah izin verdikçe, birbirimizi hep yeniden tanıyacağız.


Daha önce yazdığım bebekte cinsiyet takıntılarımı o kadar aşmışım ki, bebeğim kız olmalı ya da olmalıydı gibi bir şey aklıma hiç gelmedi şimdiye dek. Oğlum çok güzel. Bambaşka bir deneyim. Evladın cinsiyeti olmuyor,  sadece evlat olduğunu düşünüyor insan.


Ilk bir buçuk ay sürekli uykusunda nefesini kontrol etmekle geçti. Sürekli burnundan dürttüm yavrumun. Her hareketine şükrettim. Ve uyandığımız her sabaha binlerce şükür. ..


Ve-l hasıl,  her şey güzel.  Her şey yolunda şimdi.  Inşallah hep böyle devam eder. Artık daha sık yazarım. Bebek sahibi olmak, hayatın başka bir boyutunu öğrenmek demek. Yeniden öğrenmek.  Kendinin hatırlamadığı yaşları vardır ya insanın, onları öğrenmesi demek.


Inşallah,  yaşamaya,  öğrenmeye,  paylaşmaya devam...

Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder