4 Temmuz 2014 Cuma

Etamin

     Bir can sıkıntısıyla etamin işlemeye karar verdim. Ilk etapta gidip 168 renk ip aldım. Ama ipleri alırken daha iyi olduğunu düşünüp Anchor muline iplerden aldım. Sonra farkettim ki tüm şablonlar DMC marka iplere göre. Yine de pes etmedim. Dönüşüm tablolarından kodları dönüştürüp işlemelere başladım. Tabi zamanla bu iplerin sayısını da 200'e tamamladım. Sonra 200 çile ipi bir güzel bobinlere sardım.






     Kendime bir de dergiler aldım. 


Derken üretmeye başladım. (Aslında komşum Funda'yla başlamıştık. ) 

Ilk önce elim alışsın diye basit bir kaç örnek yaptım. Gayet kötü oldular, şimdi onları görmek bile istemiyorum :)


                         

Sonra elim biraz alışınca ortaya çıkanlarda bunlar;
                    
                        

                                                      



     Sonra boyumdan büyük bir işe kalkıştım henüz toyken. O da boyle oldu;

             

     Ama bu beklediğimden daha başarılı oldu. Büyük sayılacak bir işti ve çok uzun zamanımı aldı. bundan sonra küçük işlere yöneldim.

                              

     Artık küçük işlerle devam ederim herhalde. Verdiği keyif daha güzel. Benim gibi çok sabırlı olmayan biri için böylesi daha iyi. Sonuca çabuk ulaşılıyor. 

     Yeni işlerimi yayınlamaya devam edeceğim..




                       



3 yorum:

  1. Merhaba acaba iplerinizi bu şekilde nereden ve ne kadara almıştınız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızılay'da bir tuhafiyeden. 3-4 yıl olacak neredeyse o zaman çilesi 1.25 idi

      Sil
    2. Anladım, çok teşekkürler yanıt için :)

      Sil