21 Temmuz 2014 Pazartesi

hayatın gerçeklerine ara verme ihtiyacı duyunca...

Son zamanlarda Gazze'ye yapılan hava ve kara harekatı ile sinirlerimiz iyice gerildi, sosyal medyada paylaşılan fotoğraflar nedeniyle de psikolojiler bozuldu. Bu bir savaş değil, katliam. Orantısız güç kullanımı. Dünyanın sessiz kaldığı bir facia. yani halkların çıkıp ses getirmeye çalışması sessizliği bozmuyor. Sessizliği bozacak olan asıl şey devletlerin ses getirecek eylemler yapması. Ama nasıl bir dünya düzenine kapılmışsak, devlet bazında ''kınıyoruz'' demekten öteye gitmiyor eylemler... 

Bu konu nedeniyle ben de çok üzüldüm. Aklım almıyor bazı şeyleri. İnsanlar resmen hunharca öldürülüyorlar. Sahilde masumca top oynayan çocukları vurmakla mı savunma bahanesi yapıyorsun be İsrail?
Tüfek icat oldu mertlik bozuldu misali. Harp meydanı kavramı yok, Göğüs göğüse mertçe dövüşmek yok. Hoş, bunlara da gerek yok ama velev ki illa savaşmak gerekiyorsa, savunma ihtiyacın varsa, tüfek icat olmamalıydı, bu işler mertçe olmalıydı.

ki Filistin olayı bu da değil.

İnstagram benim en çok takip ettiğim uygulama. Orada takip ettiğim arkadaşlarımın bu konuda duyarlılıkları çok büyük Allah razı olsun ama parçalanmış bebek/çocuk resimleri nedeniyle çok fazla bakmadım yayınlara. Bir süre izledim ama dayanamadım daha fazla. son bir kaç gündür pek girmiyorum hesabıma. depresyon hali yaratmaya başladı. ara verdim biraz. bu arada da hem aklımı hem kalbimi dinlendirme ihtiyacı duyduğum için yeni bir işe başlamak istedim. 


    

 Yine bir yeni etamin yaptım. Tuva yayıncılığın etamin kitapçıklarından yararlanarak yaptım. Aslında başına oturunca gayet güzel yapılıyor da  ben çok oturamıyorum. Ramazan ayının sıcaklara denk gelmesi nedeniyle, e iftar-sahur arasının da az olması nedeniyle uyku vaktim gündüze kayıyor. iftar-sahur arası kısa, uyunmuyor. Sahur yapınca da yatana kadar saat sabahın 5'i oluyor. mecburen öğlene kadar uyunuyor. sıcak nedeniyle uyanınca da serin bir yerde sere serpe yatası geliyor insanın. Velhasıl, az az yaparak geç bitirdim. Bir hafta oldu herhalde...




Şimdi de uygun çerçeve lazım buna tabi. Ben genelde elimin/ayağımın altında ikea mağazası olduğu için oradan aldığım çerçeveleri kullanıyorum ama bunun boyutuna uygun çerçevem bugün yok. İkeaya uğrayana kadar da çerçeveye girmez, kenarda bekler bu. Daha sonra sizlerle çerçeveli halini de paylaşırım.

İnstagram'da @etamincim adı altında bir hesap açtım. henüz çoook yeni. Yaptıklarımdan talep eden olursa siparişle yapmayı düşünüyorum. Gerçi zahmetli emek isteyen minnacık işler olduğu için insan nasıl fiyatlandıracağını bilemiyor ama bir şeyler düşüneceğiz artık eğer sipariş veren olursa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder