1 Ağustos 2017 Salı

gaza gelip hayatı ortalamak

Hepimizin kendini herhangi bir sebepten yetersiz hissettiği zamanlar vardır. Kimimiz deriz ki ben çok günahkâr bir kulum. Kimimiz deriz ki çok sağlıksızım. Kimimiz deriz ki ben çok sorunluyum. Kimimiz de, yaşın da bizi etkilediği sebeplerle, Halen Erdem gelişimimizi tamamlamamış olmaktan yakınırız. Ama hepsi Ve daha fazlası, Zamanla kazanılabilen, Zenginleştirilebilen durumlar.
.

Bir arkadaşım bir ortamda; Erdem sonradan da kazanılan bir şey, demişti. Orda şimşekler çaktı. Bulunduğum Erdem gelişimini zenginleştirebilirim; neden olduğum gibi kalmaya razı geleyim ki? Dedim. Ve zamanla bu konuda prensiplerimi geliştirdim.. Huy edindim ve karakterim olmaları için hayatıma yerleştirdim. İnşallah hiçbir zaman ödün vermem.
.

Aynı arkadaşım, sonraları bir konuşmamızda kendisine evlenmeyi çok da düşünmediğimi söylediğimde, aaaa olur mu hayatta yalnız kalırsın. biz evlenip çoluk çocuğa karışırız, akşam olunca kapılarımızı kapatırız sen ne yaparsın, ortak konumuz bile kalmaz konuşacak! Minvalinde şeyler söylemşti. Ben de onu dinleyip evlilik planlarımı hızlandırmıştım. Sağolsun. Şimdi ben 6 yıldır evliyim. Çoluk çocuğa da karıştım. .
.

He arkadaşım mı? O hala bekar. Tabibi ortak konularımız var. .
.

Herkesin kısmeti bir yerlerde doğru zamanı bekliyordur elbette. Rabbim herkese hayırlı kapılar açsın, hayırlı zamanlarda.
.

Çok pis gaza geliyorum :))

26/07/2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder