1 Ağustos 2017 Salı

kaçıncı doğuşum?

Ayın son günü doğumgünüm.
.

Bir ay öncesine kadar, kendimi aynada 23-24 gibi görüyordum. Ruhense çok daha küçük hissediyordum. Bir süredir, aynaya bakınca 31 yaşı dolduran bir insan görüyorum. Ruhen hissettiğimle aynada gördüğüm birbirilerine çok benziyorlar. .

Kötü bir hayat geçirmedim. Bilakis, çok tecrübeler yaşadığım, inişli çıkışlı da olsa güzel bir hayat geçirdim. Şimdi de çok güzel bir hayatın içinde, şükrediyorum.
.

Her zaman, bebeklere bakıp yüzlerinden nasıl yetişkinler olacaklarını okumaya çalışırım. Hepsi o kadar masum ki. Hepsi masum kalacaklar, hepsi çok güzel kalacaklar gibi gelir. Ama maalesef dünyanın gerçeği bu değil. Bahtı yaver gitmeyen bunca insanı düşününce ve sonradan kötü olabilen bu kadar insan varken, bakış şeklimi değiştirir; bahtsızlığın ve kötülüğün o bebeğin üzerinde nasıl duracağını tahayyül etmeye çalışırım. Hiçbir bebeğe yakışmaz bunlar. Sonra, hayatı çok bahtsız geçmiş yetişkinlerin bebeklik/çocukluk fotoğraflarını görünce, vay be yavrum, sen mi çektin; bu masum bakışlar mı savaştı bunca bahtsızlıkla diye yine tahayyüle çalışır, yine o yüzün bunları nasıl karşılamış olabileceğini düşünürüm.
.

Balataları yakmadan, yaşlanıyor olduğumu kabul edip, yazımı burda sonlandırayım.

30/07/2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder